Projekt pod nazwą :„ Modernizacja pomieszczeń internatu w budynku Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie w oparciu o projekt „ Dobudowa klatki schodowej oraz pochylni dla niepełnosprawnych i ogólna modernizacja pomieszczeń w budynku szkoły policealnej na podstawie pozwolenia na budowę nr 2673/09 z dn. 01.12.2009 r.” miał na celu poprawę warunków mieszkaniowych słuchaczy szkoły.
Zadanie realizowane ze środków PFRON będących w dyspozycji Województwa Małopolskiego obejmuje następujący zakres szczegółowy: prace budowlane, wykończeniowe, wykonanie instalacji branżowych związanych z realizacją remontu i przebudowy pomieszczeń w budynku internatu szkoły na II i IV piętrze z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych ,
Termin realizacji –14.09.2021 r. – rozpoczęcie prac budowlanych będących przedmiotem umowy ;
30.11.2021 r. – zakończenie prac budowlanych będących przedmiotem umowy
Liczbę osób niepełnosprawnych korzystających w sposób bezpośredni i pośredni z udzielonego dofinansowania – 40 osób,
Koszt realizacji zadania – 956 675,59 zł
Kwota środków PFRON będących w dyspozycji Województwa Małopolskiego przyznana Uchwałami Zarządu Województwa Małopolskiego – 450 000,00 zł
Udział własny Województwa Małopolskiego: 506 675,59 zł
EFEKTY DOFINANSOWANIA :
Prace budowlane, które wykonaliśmy w terminie od 15.09.2021 r. do 30.11.2021 r. miały na celu wykonanie remontu internatu w budynku szkoły.
Budynek powstał w latach 50 – tych i nie przechodził generalnego remontu .
Dofinansowanie jakie otrzymała szkoła ze środków PFRON będących w dyspozycji Województwa Małopolskiego oraz ze środków własnych budżetu Województwa Małopolskiego pozwoliło na przebudowanie pomieszczeń internatu tak, że powstały kompleksy mieszkalne składające się z dwóch pokoi ze wspólną łazienką oraz aneksem kuchenny .Powstały nowe sanitariaty na II i IV piętrze oraz pralnio-suszarnia na IV piętrze. Powstały WC oraz łazienka dla osób niepełnosprawnych na III i I piętrze. Wymieniono drzwi, instalacje elektryczną, oświetleniową, oprawy , instalacje wodno-kanalizacyjną , w kilku kompleksach pokoi powstały łazienki przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wykonane pomieszczenia przystosowane są pod kątem osób niepełnosprawnych, w tym niewidomych, słabowidzących , z innymi niepełnosprawnościami ruchu , co poprawi ich funkcjonowanie w budynku internatu (listwy wodzące, posadzki antypoślizgowe, farby na ścianach i sufitach niepowodujące olśnienia, kontrasty w pomieszczeniach, ). Na korytarzach w internacie szkoły zamontowano poręcze dla osób niepełnosprawnych.